Tack älskade syster!

2009-06-16   16:24:41

Kategori: Min dag



madde

hehe:D Förstår det! =) vet själv hur ivrig man blir när man väntar på ett husdjur!:D ååå..:D

Svårt å säga om hon är långhårig, lite lurvig päls:D

Men ska lägga in mer bilder på hon..:D

2009-06-16 16:49:40
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
madde

Hahaha!:D =) Du är likadan som mig då!=)

Mina kompisar bruka säga det om mig,innan jag vart gravid då..hur fasiken kommer de bli när du skaffar barn..haha!:D

Men jag är helt tokig i katter!=)dom är ju som mina barn!! Hadde inte killen vart allergisk så hadde jag haft kattgård:D

ska bättre mig å lägga upp bilder,förstår att du vill se mer, har så mkt att göra klart hemma bara!=) Ska få i hop skötbordet å lite annat,sen ska jag knäppa massa kort på dom=)



Jaa..gud,det är bara att ta kort från min blogg=)=)

2009-06-16 16:56:33
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








RSS 2.0





Totalt antal besökare:
Den här veckan:
Idag:
Just nu: