Vilken bra, dålig dag

2009-08-12   00:59:06

Kategori: Min dag



Erika

Men hua! Tycker verkligen synd om dig! Börja om från noll? Låt henne bara vara i ett rum med kattlådan där också.



Förvånansvärt nog så är den kattsand som jag tycker fungerat bäst till våra missar Euroshoppers. Tar tydligen inte bort lukten men det blir ju inte fullt lika hemskt när man har kattlåda med tak. Dock så kör vi utan nu så när kattifnatterna går på lådan håller karln på att dö av lukten. Bajskatter de luxe!



Ni har ingen dörr till sovrummet?

2009-08-12 10:42:50
URL: http://dumman.blogg.se/
Erika

Ja, det är fan inte lätt när det är svårt. Ibland har man god lust att inte vara så snäll med dem. Jäkla tur att det finns tvättider i alla fall, annars hade man väl brutit ihop ännu mer.



Man blir ju verkligen så less det är verkligen "jag orkar inte, jag orkar inte..."



Hoppas tösen lärde sig en läxa nu då när hon fick smaka sin egen medicin :) hehe

2009-08-12 11:21:32
URL: http://dumman.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








RSS 2.0





Totalt antal besökare:
Den här veckan:
Idag:
Just nu: