Två gånger är ingen slump

2009-08-07   10:04:49

Kategori: Nikita



Erika

Nej, jag har inte fyllt år, eller jo, i maj men det var ju ett tag sedan :P. Svärmor ringde för en vecka sedan och ville bara spontant ge mig det där :). Både hon & jag jobbar som återförsäljare av LR-prdoukter och jag får bonus om jag kommer upp i ett visst poängvärde :). Riktigt snällt!



Åh, nej! Vaaarför kissar de i just sängen :O. Jag fattar inte. Visst en gång, men som du säger, två gånger (eller fler) är ingen slump. Jag har dock upptäckt en grej nu, de gånger Marley kissat i sängen har vi haft "huven" på på kattlådan. Nu kör vi utan den för att se om KF kissar i sängen igen.



KKK fick alltså just en heeeelt ny betydelse ;D hahaha

2009-08-07 11:30:51
URL: http://dumman.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








RSS 2.0





Totalt antal besökare:
Den här veckan:
Idag:
Just nu: