Jag lever!

2009-08-08   19:09:07

Kategori: Vänner



Erika

Hihi, koden vet jag om men har inte orkat bry mig helt enkelt :P. Men tack för tipset ändå :).



Värst är det i alla fall i butiken i stan. Hua, man är som en guldfisk i en skål. Vet inte om du sett hur liten Life-butiken där är? :P En minut är som hundra där då det är lite att göra.



Det är bra, ha storslagna planer! Jag har dock kommit till insikt med att jag aldrig kommer bli envåldshärskare så då var ärta näst lämpligast ;).



Haha, jobbigt det där med duschdrapperier! Jag skulle nog inte ens orka räkna alla klohål vi har i vårat :P. Brukar dock kasta upp det över stången så det inte hänger ned.



Do it, klöspelare to the rescue! Ska tydligen få hem vår imorgon ;D. Är däremot inte så stor idé att montera upp den då vi flyttar sista augusti och tänkte ta oss härifrån utan att visa grannar och allt att vi har katter :P.

2009-08-09 11:19:58
URL: http://dumman.blogg.se/
Erika

Pst, nu orkade jag ta itu med ramen också, haha (tar ju så lång tid liksom ;P). När man får det utpekat börjar man tänka på det själv och blir mäkta störd av det :D hehe

2009-08-09 11:24:00
URL: http://dumman.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








RSS 2.0





Totalt antal besökare:
Den här veckan:
Idag:
Just nu: