En helt vanlig (?) lördagkväll

2009-05-30   22:05:58

Kategori: Min dag



madde

är du intresserad av en kisse så är jag glad=) Alla är verkligen SUPERSÖTA!!! Ser ut som nallebjörnar=)

Jag är så rädd att inte bli av med dom,även fasst dom är jättefina..har redan 2 katter,och kan inte ha fler nu när bäbis är på väg..så vi ska sälja iväg alla!=)

Vi hadde en kul förra året ochså,dom fick vi i väg jättefort=)

Fortfarande lite svårt att se vilka kön det är=) Men ska kolla hona åt dig=)

Påminn mig gärna ibland,mkt att göra nu!=)

Men självklart,vill du ha en kisse så får du ta en=)

2009-06-01 20:36:48
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
madde

är det föressten nån av kattungarna du vill ha mer..!=) Skulle verkligen vilja behålla en själv..:D men kan inte det:D Hehe! Jag älskar katter,skulle kunna ha en kattgård om jag fick det!:D

2009-06-01 21:12:01
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








RSS 2.0





Totalt antal besökare:
Den här veckan:
Idag:
Just nu: